zaterdag 26 april 2014

♡What's in my little make-up bag?

♡Ik heb in mijn handtas een paar producten mee. Ik laat die vandaag zien aan jullie.

Dit is mijn make-up bag. Hij is klein en is van True Esprit. Daar zitten een paar producten in.

Dan dit crèmetje. Dit is een dream cream. The cream that can fulfil dreams. Ik dacht dus dat dit een nachtcrème was. (is dit logisch?) Dus ik kreeg last van mijn gezicht. Ik las het goed en toen was het een handcrème. Okéééé. Het is een klein meeneem crèmetje. Handig voor in je tas.

Dan heb ik een deodorant. Dit is een roller die super fris ruikt. Ik vind een roller handiger, want dan stikken andere mensen niet zo in de lucht van gespoten deodorant.

Ook zit hier een oogcrème in. In mijn vorige artikel kan je hier over lezen.

Dan zit er een parfum in. Deze is van Celine Dion. Het parfum heet notes. Ik heb hier ook de body lotion van. Aangezien die wel anders ruikt moest ik deze er bij hebben. 

Dan mijn favoriete lipstick. Dit is kleur 27 van de HEMA. Ik vind het zo een mooie kleur. Het is een moisturizing lipstick. Erg fijn.

Dan een body spray. NIET GESCHIKT VOOR JE OKSELS! Dit is de geur muse. Ik pak weleens iets wat stinkt. Bijvoorbeeld een zakje met kaas. Mijn handen gaan stinken en doe ik er een beetje van dit spulletje op. :):):)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡Heeii! Laat een leuke comment achter. Daar word je blij van