vrijdag 25 april 2014

♡10 dingen waar ik blij van word

Heeii! 
Dit is een extra artikel! Wanneer ik deze regel typ is het 23:58. Ik ben ziek en ik verveel me kapot aangezien ik niet kan slapen door het hoesten enzo. Ziek zijn.. Ik haat het. Maar aangezien positieve dingen veel leuker zijn ga ik het daar met jullie over hebben in dit artikel. Ik word blij van veel dingen.
1. Dansen
Misschien weet je het, misschien niet. Ik dans 3,5 uur in een week. Ik vind dansen zo leuk en ben in dit jaar zo hard vooruit gegaan (vertelde de danslerares me) en het is gewoon.. ja.. super belangrijk geworden voor mij. Ik dans al sinds dat ik me kan herinneren. Ik begon als zo een ukkie die er niks van wist, maar nu sta ik tijdens dansen stevig in mijn schoenen. Het mooie daar van is dat ik alles kan uiten in de dansstijl die ik doe. Streetdance.
2. Bloggen
Als ik me weer eens verveel ga ik maar eens bloggen (Zoals nu) of het nou middernacht is (nu) of overdag, maakt me niet uit. Ik sta elke dag rond 06:58 op om de computer aan te zetten en precies om 7 uur wat te uploaden. Jaja, ook in het weekend. Ik word daar moe van, maar ik kan het gewoon aan hoor.
3. Geen toetsen of geen huiswerk
Als ik mijn huiswerk al af heb, of als ik de leraar hoor zeggen 'jullie hebben geen huiswerk.' Ah I love it. Ik vind dat zo fijn. Ik heb dan na een lange schooldag eindelijk tijd voor mezelf. Vooral in een week zonder toetsen kan ik me ontspannen. Als je een keer je huiswerk niet maakt oké. Dat telt voor de rest niet mee met je rapport, maar cijfers.. die wel
4. Vriendinnen
Ik verveel me zo vaak. Ik spreek gewoon met ze af. Ik doe meestal niet eens wat met een vriendin, maar toch is het gezellig, omdat je niet alleen bent. Je bent met iemand waar je bijvoorbeeld heel erg lang kunt lachen om iets wat niet grappig is.
5. Mijn telefoon
Ja.. een beetje addicted to my phone. Ik ben er de hele dag mee bezig. Ik bewerk foto's. Ik maak foto's. Ik app, zit op Instagram, Twitter, Facebook. Ja.. dat is mijn leven.. ook mijn laptop maakt me blij natuurlijk.
6. Shoppen
Als ik in de stad loop, kan ik niet weg gaan zonder iets gekocht te hebben. Ook al is het iets waarvan ik denk. 'moest dit wel?' Maakt me niet uit. Ik moet gewoon altijd wat kopen.
7. Youtube filmpjes kijken
Dit is een bezigheid. Ik doe dit meestal als ik net wakker ben om nog lekker een uurtje of anderhalf uur in mijn bed te kunnen liggen. Dan heb ik iets te doen wat geen energie kost. Vooral zijn dat dan Amerikaanse of Britse Youtubers.
8. Opruimen
Als het om mijn kamer gaat. Nee. Maar om iets anders. Love it!
9. Afwassen 
Jaaaa... Ik hou van afwassen. Lekker pielen met zeep en water. Lekker warm water. Ik denk dat ik het zo leuk vind om het warme water. Een soort handenbadje.
10. Mijn hamster
Mijn hamster is al bijna 5 jaar. Ik vind het zo een leuk beestje. :):):)

Dit waren 10 dingen waar ik blij van word.
wat maakt jou blij? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡Heeii! Laat een leuke comment achter. Daar word je blij van