zondag 27 april 2014

♡Persoonlijke update!

♡Wow! Wat heb ik dit al lang niet meer gedaan zeg. Voor mijn gevoel. Vandaag ga ik het weer met jullie hebben over hoe mijn leven nu is. Hoe ik me voel, wat ik van alles vind. Ik ga waarschijnlijk elke maand zo een update doen.
vrienden
Volgens mij gaat dit wel goed. Ik heb twee super goede vriendinnetjes en een goede vriend. Ik kan met ze over alles praten, met ze lachen en vooral is het dat ik me bij ze op mijn gemak voel. Ik voel me niet ongemakkelijk.
school
Ik heb even een tijd een dipje gehad om het zo maar te zeggen, maar het gaat nu echt veel beter. Van 3 onvoldoendes gemiddeld ben ik naar 1 onvoldoende gegaan en in deze periode heb ik pas 2 onvoldoendes gehaald. Ik ben tevreden over hoe het gaat.
blog
Ik plan alles veel beter in en zorg dus dat ik echt elke dag een artikel post. (Bij goede reden laat ik dat ook gewoon weten.) Ik word er gewoon happy van om dingen met jullie te kunnen delen.
opruimen
Wow wat een raar kopje van een artikel. Nou het gaat er wel gewoon over. Ik ben de laatste tijd veel georganiseerder en ruim alles op! Mijn kamer is geen troep meer, mijn make-up is goed georganiseerd en als er ook maar een troepje ligt ruim ik het wel op.
schoenen
Op dit moment zit ik echt in een schoenendip. Ik weet gewoon niet welke ik aan moet:
* slippers (het is de laatste tijd super warm)(en dan kiezen tussen twee paar)
* uggs (als het regent)
*sleehakken (Ik heb hier dus 3 paar van waaronder een heel zomers)
*hakken (wel of niet op een party)
*sneakers (zijn een beetje kapot maar oke)
*gymschoenen (kan je ook gewoon dragen)
*nikes (wauw ♡)
oriflame
Ik heb laatst weer een hele lading spullen van Oriflame binnengekregen:
* 3 luchtjes
*body spray
*deodorant
*oogpotlood
* 2 mascara
*poederkwast
*oogschaduws
*nagellak
*3 lipbalms
Ik vind hun producten zo fijn. Kijk even op oriflame site.
regelmaat
Ik krijg al wat meer regelmaat in mijn dag met opstaan bijvoorbeeld. En met slapen gaan.
vakantie
Ik heb nu vakantie. Ik heb morgen al een week vakantie, maar vanaf morgen heb ik nog een week vakantie. Ik ben er wel blij mee, want school. Vermoeiend ja.
Op het moment denk ik niet echt meer aan school. Come on it is holiday. Dat is wat ik denk.

Dit is hoe het met mij zit. Hoe gaat het met jou?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡Heeii! Laat een leuke comment achter. Daar word je blij van