dinsdag 22 april 2014

♡Shoplog met o.a Kruidvat en H&M

♡Ik ben net terug van de stad. Ik heb 2 kledingstukken en een klein extraatje gekocht. Ik benoem ook de prijzen aan het einde van dit artikel. Dit kun je dus onderaan deze pagina vinden.

Als eerste heb ik een haarmouse gekocht bij de Kruidvat van Kruidvat eigen merk. Dit is 03 - extra strong. Ik gebruik haarmouse voor het preppen van mijn haar. Hierdoor blijft alles beter zitten. Deze mouse was ongeveer €2,75.

Deze stretch spijkerbroek in het blauw is van de Danny's. Hij kostte €22,95. Ik vind dit een goede broek. Hij zit lekker en heeft een soort lichtblauwe of witte vlekken op het blauwe bij de benen.

Als laatste kocht ik bij de H&M dit vestje. Hij kostte €24,95. Het rugstuk is helemaal bedekt met een lekker dun stofje.

De mouwen en alles wat over je buik zit is van kant. Hier een ingezoomde foto.

Dit heb ik gekocht!
Liefs!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡Heeii! Laat een leuke comment achter. Daar word je blij van