dinsdag 22 april 2014

♡Morning Routine April '14

♡Elke ochtend sta ik om half 8 uur op (als ik geen school heb) om aan mijn blog te gaan. Ja ik ben er de hele dag mee bezig, maar voordat ik aan het werk ga (9 uur) ga ik alles doen. Ik heb dan een uur tijd om mijn haar en make-up te doen. Voor mijn make-up moet ik mijn gezicht verzorgen. Benieuwd hoe?

STAP 1:
Ik reinig mijn gezicht met de Skyndor tonic. Vaak zit er nog wat make-up van de vorige dag op, wat ik niet goed heb weggehaald. Ook is dit heel erg verfrissend om te reinigen. Ik voel me dan echt schoon.


STAP 2:
Ik moisturise mijn gezicht met de Moisturising Day Cream van Oriflame. Dit is ook gelijk een zachte, maar toch goede herstellende dagcrème.

De crème is heel erg wit en best wel dik.

STAP 3:
Ik smeer mijn armen en benen in met een body cream. Deze is ook van Oriflame. (Lijn Silk)

STAP 4:
Ik doe een lekkere handcrème op. Deze is van Oriflame. (Lijn Charmed)

Dan doe ik mijn make-up. 
wat is jouw morning routine?
Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡Heeii! Laat een leuke comment achter. Daar word je blij van