woensdag 23 april 2014

♡H&M kleding passen

♡Heeii!
Afgelopen woensdag (Als ik het goed heb) Ging ik met een vriendin naar de H&M. Ik had helemaal geen geld bij me, maar wou toch dingen passen. Ik heb ongeveer 32 dingen gepast en heb mijn 4 favoriete outfits daarvan uitgekozen. Ik ga die vandaag aan jullie laten zien. Over het algemeen heeft de H&M kleding die je nu in de zomer en winter kan dragen. Ik zal daar zo vast wel wat voorbeelden van geven. Ik vind de H&M een hele leuke winkel om kleding te scoren. Sommige kleding is wat te duur (vind ik) en sommige kleding is precies goed. De kwaliteit van de H&M is gewoon goed en ik kan wel lang doen met de kleding van de H&M.

Benieuwd naar wat ik heb gepast en wat mijn favoriete kleding uiteindelijk is geworden?
Lees dan verder!




Als eerste vond ik deze outfit heel erg leuk. De skater skirt met bloemetjes sprak me erg aan. Lekker zomers. Je kan een skater skirt ook dragen in de winter met een legging eronder bijvoorbeeld. De skater skirt viel bij mij wel mooi, vond ik zelf. Dan de top. De top was heel erg mooi. Alles bij de armen en bij de hals was van kant en de rest was gewoon van een witte T-Shirt stof. Samen was het erg mooi te combineren. Als ik het goed heb, was dit samen 35 euro ongeveer. Voor zulke leuke dingen. Ik weet de prijzen niet zeker, want ik heb niks afgerekend. De kwaliteit van de foto's is ook logisch. Gemaakt met mijn telefoon.

Hier heb ik een jasje van nep leer gepast. Het is een zwart jasje. In de winter kan je deze gewoon dragen over je kleding en in de zomer als jas. Hij zat erg lekker. Van dit artikel weet ik echt niet meer hoe duur het was. Het was een mooi jasje. Stond stoer.

Zo een top wou ik al heel lang. Van deze top weet ik de prijs wel. 24,95. Ik had er een short onder gedaan die ook uit de winkel kwam. Je kan zo een top ook combineren met een leuke spijkerbroek. Ik vond het heel erg leuk staan. Deze kan je dus ook dragen in de zomer en in de winter. 

Dan dit. Ik vind dit zelf de allerleukste outfit. Ik heb hier gekozen voor een jurkje die tot iets over je knieën komt. Hij zat erg lekker, alleen de sluiting van de jurk was een rits aan de achterkant. Moeilijk om zelf dicht te krijgen. Met een legging kan je dit aan, maar ook zonder. Ik heb het hier wel met een legging. Op de jurk staan bloemetjes en takjes in het roze en blauw. Een jasje of colbertje hierover kan makkelijk. Ik heb ze gecombineerd met hakken (zwart van fluweel) van ongeveer 9 centimeter. Ik vond het heel leuk staan bij elkaar. Het jurkje heeft geen mouwen, maar wel bandjes. Iets dikkere bandjes dan normaal.

Welke outfit vinden jullie het leukst?
Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡Heeii! Laat een leuke comment achter. Daar word je blij van