maandag 28 april 2014

♡Oriflame parfums

Een week of twee terug heb ik drie Oriflame parfums ontvangen. Ik ga vandaag voor jullie wat van die geuren laten zien en er over vertellen. Ik ben over het algemeen best wel fan van Oriflame wat je misschien eerder al hebt kunnen lezen.
Dit zijn de drie geuren. Ik vind ze er al leuk uitzien. Lovely garden, Volare en Grace. De verpakkingen verschillen niet in grote, behalve de geur Grace. Daar is een logische verklaring voor.

Als eerste de geur Lovely garden. Misschien zegt de naam al iets over de geur. Als je zo het flacon ziet snap je ook wel waarom de parfum zo heet.

Dit is het parfum zelf. De vloeistof is groen en de natuur ook. Logisch toch. Het flesje ziet er mooi uit. Groen met goud en een mooie dop.

Het parfum zelf kost €29,- 

Het is een eu de toilette.

Het tweede parfum heet Volare. Deze verpakking is ook weer echt super mooi. Ik vind het zo mooi. De kleur combinatie. Roze met goud en wit.

Wauw!~♡

De onderkant van het parfum is een roosje. Best wel logisch ook weer aangezien de verpakking. De vloeistof is heel mooi lichtroze.

De dop is ook weer super mooi. De dop heeft iets weg van Fame van Lady Gaga. Dit parfum kost normaal €29 euro maar is afgeprijsd naar €20,-

Dan het laatste luchtje. Deze wijkt iets af van de andere. De doos is paars met neppe glitters. De naam is Grace. Ik vind het een mooie box.

Je opent de verpakking zonder enig idee wat er in zit. En dan zie je dit. Ik was echt verrast.

Dit is het resultaat. 

Je knijpt in het stof en uit de fles komt het parfum. De vloeistof is paars. Het parfum kost €44,- 

Ik vind de producten van Oriflame echt super fijn. De prijzen zijn betaalbaar en de producten hebben een goede kwaliteit. Ik ga waarschijnlijk ook een Oriflame haul doen. Ik vind de verpakkingen er altijd leuk uit zien en ze passen tenminste ook bij het product.
Liefs,
Mij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡Heeii! Laat een leuke comment achter. Daar word je blij van