maandag 21 april 2014

♡Oriflame Essentials

♡Heeii!
Ik heb heel veel producten van Oriflame (29) heb ik gister geteld. Ik ben zo blij met de producten dat ik er een paar voor jullie ga reviewen. Alles wat ik laat zien is van de Oriflame Essentials lijn. Daarvan zijn het allemaal gezichtscrèmes.
Dit zijn de drie crèmes die ik heb uitgekozen bij de webshop Oriflame. Ik ga zo over elke crème wat vertellen. 

Omdat alles van de lijn Essentials hoorde, koos ik deze ook voor een review. Dit is de Multi-purpose cream. Deze crème bevat almond oil en multi vitaminen. Je kunt deze crème ook op je lichaam gebruiken. Dit is een  crème uit de kerst brochure. (Te zien aan alle figuurtjes.) 
De crème op zichzelf is crème kleurig. Roze, oranje wit. De crème is best wel vet en ruit zo lekker naar vanille.

De tweede alweer. Een moisturising day cream. Dit is een heel goed hydraterende crème. Voor elke dag.

Deze heeft een wittig, oranje kleurtje. Deze crème is wat dikker dan de vorige en heeft ook echt weer een mango, perzik achtig geurtje.

Dit is ook weer een moisturising day cream. Dit potje ziet er wat meer naturel uit. 

Deze dagcrème ruikt heel standaard. De kleur is wit en het is een normale dikte van de crème. 

Nog een keer op een rijtje. De eerste twee potjes zien er zo leuk uit, en dat maakt denk ik ook wel een heel verschil in het kopen. Op de verpakking is zegmaar een beetje ja..
.. te zien hoe het ruikt of hoe het is, voor wanneer. Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden. Al mijn Oriflame producten zien? Laat dat achter in de reacties!
Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡Heeii! Laat een leuke comment achter. Daar word je blij van