zondag 20 april 2014

♡OOTD

♡Aangezien ik weer helemaal back into bloggen ben, ga ik vandaag voor jullie een outfit of the day laten zien. In Nederland is het nu op het moment 20 graden. Dit is een outfit die je in Nederland zou kunnen dragen bij dit weer.De zomer komt eraan, het weer is perfect.










Dit is mijn outfit. Een jurk met print, een zwarte thermolegging (aangezien het wel hard waaide) en een bloesje.


Daarbij heb ik mijn Nike Flex aangetrokken. Deze lopen zo lekker!


Ik heb een lila lakje opgedaan. Lekker zomers of lentes..

Het bloesje is om mijn armen warm te houden. Ik heb het best wel koud als het waait en dit is dus perfect. Ik heb het bloesje in het midden van mijn buik geknoopt. 

Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡Heeii! Laat een leuke comment achter. Daar word je blij van