donderdag 27 februari 2014

♡Powder duel #2

♡Hey,
Vandaag heb ik weer eens een duel voor jullie. Dit keer is het van een poeder. Ik heb 2 poeders die ik op het moment veel gebruik, maar toch veel afwissel. Ik wou jullie laten zien welke het beste is voor welke huid. Ik heb 2 poeders gekozen die heel erg budget zijn. 
Kijk mee!

Dit zijn de 2 poeders. De ene is van Essence en de andere van Miss Sporty. Essence is verkrijgbaar bij de Kruidvat en Miss Sporty bij de Visser en Etos. Het zijn twee poeders die er erg mooi uit zien vind ik. De poeder van Essence ziet er het mooiste uit vind ik persoonlijk.

Dit is de poeder van Essence. De Essence anti-spot compact powder. Deze is bedoelt om glans en zwarte/wallen weg te halen onder je ogen bijvoorbeeld.

Dit is de kleur 03 nude. Ik koop eigenlijk altijd kleur 3. Maar toch zit er verschil in. Sommige 03 poeders zijn nude en sommige dark. 

Er zat een heel mooi patroontje in, maar die gaat er langzaam uit. De verpakking is erg handig. Die van mij is wel stuk, helaas, want ik liet hem vallen en toen brak een stukje af.

Ik heb hier best wel veel van de poeder op mijn Oriflame powder brush.


                                     zonder poeder                                         met poeder          

Dit is een poeder van Miss Sporty. De naam is So matte perfect stay. Er staat onder dat die 10 uur lang de perfecte look heeft, maar 10 uur is een beetje overdreven. Ik houd het liever bij deze poeder op 8 uur.

Dit is kleur 003 dark. Dit is 3, maar dark in plaats van nude.

Hier zit een heel makkelijk spiegeltje bij en deze poeder is ook al best wel veel gebruikt. Ik heb de pit al geraakt. Het is een wat donkerdere poeder dan de vorige.

De pit is heel mooi zilver.


                                     zonder poeder                                         met poeder

Ik ben zelf het meeste tevreden over de poeder van Miss Sporty. Ik heb een litteken op mijn neus en ook op mijn hand en deze dekt toch wat beter, maar is wel donkerder. Hij valt wel gewoon natuurlijk mooi op je gezicht. Het ziet er mooi uit. Ik zou de tweede dus eerder opnieuw kopen dan de eerste.

Wat is jou favoriet?

Loves,
Like Beauty Fashionista

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡Heeii! Laat een leuke comment achter. Daar word je blij van