vrijdag 25 april 2014

♡Night Routine April '14

♡Voordat je gaat slapen, je lekker verwennen. En dan eindelijk naar bed. Na een lange schooldag, een saaie dag thuis of gewoon als je niks beters hebt te doen, lekker een standaard routine aanbrengen.

1: Ik ga als eerste lekker onder de douche. Zoals je ziet hangt mijn Christmas Sponge daar nog ook al is het nu al bijna mei. Why not? Hahaha. Ik gebruik 3 dingen onder de douche. Daar ga ik nog een apart artikel over maken als jullie dat willen. 

2: Terwijl mijn haren aan het drogen zijn in een handdoek ga ik al mijn make-up eraf halen. Dit doe ik met de Skeynedor tonic. Ik vind hem zelf heel erg fijn.

3: Zodra de tonic een beetje is ingetrokken haal ik een nat koud washandje over mijn gezicht. Waarom? Don't ask me why. Ik denk dat het gewoon super verfrissend is.

4: Dan breng ik mijn Nivea crème aan. (Die zwarte vlek is trouwens mascara, hahaha) Dont judge me. 

5: Deze crème is ingetrokken. Dan ga ik weer met het washandje over mijn gezicht. Zo reinig je je gezicht eigenlijk wel beter.

6: Aangezien ik er zo moe uit zie de laatste tijd breng ik de Deep Wrinkle Corrective Eye Care mee aan. Dan zie ik er tenminste een beetje wakker en fris uit. Dit haalt de donkere wallen weg.

Liefs,
Mij!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡Heeii! Laat een leuke comment achter. Daar word je blij van