maandag 17 februari 2014

♡Tips/aanraders #1

♡Hey,
Dit is voor mij en jullie ook weer een nieuw artikel. Ik wil dit zeker vaker gaan doen. In dit artikel laat ik wat dingen zie die ik erg fijn vind of aanraad.
Kijk mee!

Als eerste iets om te decoreren in huis. De dennenappels zijn als versiering op deze foto, maar past niet meer bij dit seizoen. Oké, dit is decoratie zand. Dit kun je overal in gebruiken. Het is groen, je kunt het bijvoorbeeld in een bak kwasten doen, in bakjes, of gewoon een beetje over je tafel strooien.

Het komt van de Wibra en was maar €1,00

Dan dit palette. Hier staat al een review van online.

Prachtige kleuren, echt een aanrader.

Kleur 010 candy warhol.

Dan dit boek. Oorlog zonder vrienden. Wij moesten een oorlogsverhaal lezen voor Nederlands op school en dit boek werd mij aangeraden door mijn lerares Nederlands.

Hier staat de beschrijving. Het is een echt super goed boek. Kort samengevat, Arnold word gepest, omdat zijn vader lid is van de NSB.

Dan dit. Een magazine. Dit is de blogazine. Aangezien ik zelf ook van bloggen houd, is dit perfect. Hier staan heel veel goede bloggers in en heel veel tips.

Het boek kostte €4,99. Prijzig, maar ja.. 
Dan deze 3 Catrice lakjes. Ik vind ze zo tof. Ze hebben iets wat andere nagellak niet heeft.
De groene heet 44 mermaid my day.

Dit is 05 stardust.

13 shopping day at bluemingdales.

Loves,
Like Beauty Fashionista
♡♡♡♡♡♡♡



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡Heeii! Laat een leuke comment achter. Daar word je blij van