maandag 17 februari 2014

♡ELF duo eyeshadow cream


♡Hey,
Vandaag heb ik een review voor jullie van een duo eyeshadow cream van ELF.
Kijk mee!
Dit is de kleur. Zoals je ziet heeft die een grijsbruine teint en een donkerbruine teint.

Ik heb heb wel al wat vaker gebruikt, maar gebruik hem niet super vaak.
Het is de kleur 7103 mocha swirl. De kleur past wel bij de naam.
Dit is met een flits. Hij is goed met bruine en grijze zwarte kleding te combineren.

Dit zijn ze zonder flits. Ze hebben een hele mooie glans.

En dit van voren.

Ik vind het zelf hele mooie kleuren die je kan bestellen op deze site. Ik vind het een hele fijne kleur. Hij blijft lang zitten, en is goed uitsmeerbaar. Hij is te koop voor maar €1,00. Dat is echt niks! De verzendkosten zijn dan helaas wel wat meer, maar ik heb er toen gelijk heel veel besteld en heel veel is €1,00. Dan hoef je niet naar de Mac als je een gewoon goed product wilt.

Loves,
Like Beauty Fashionista 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡Heeii! Laat een leuke comment achter. Daar word je blij van