dinsdag 18 februari 2014

♡Sporten met LikeBeautyFashionista

♡Hey,
Ik ben zelf best wel van het sporten, ik vind het heel leuk. Ik dans ook 3 keer in de week.
Kijk mee!


Plan de dingen in. kijk wat je gaat doen en of je dat wel red met je tijd. Ik heb snel een foto gemaakt van mijn to-do boekje, maar je kan natuurlijk ook een heel beweegdagboek maken.

Hier ging ik hardlopen. (ja met mijn normale sneakers) Ik vind het lekker, je word er minder depri van en het is zo ontspannend om al je stress eruit te rennen.

Ook kun je gewoon even een stukje fietsen. Je hoeft niet 100 km per uur, maar gewoon even naar je school en terug bijvoorbeeld, als het niet te dichtbij is.

Hier ben ik aan het strekken ja. Is goed voor je conditie en je kan je spieren en wervels lekker los maken. Ook dans ik erbij dus dat is genoeg beweging.

En een belangrijke : eet gezond. Dit is niet heel gezond maar ik kon geen andere foto maken haha!

Loves,
Like Beauty Fashionista
♡♡♡

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡Heeii! Laat een leuke comment achter. Daar word je blij van