woensdag 19 februari 2014

♡20 facts about me

♡Hey,
Er zijn dingen aan mij, die echt bij mij horen. ik ga jullie die vandaag vertellen. 
Kijk mee!
  1. Ik dans 3 x in de week. Ik doe aan hiphop/streetdance.
  2. Ik heb echt een hekel aan als ik niet kan bloggen. Ik moet elke dag wel wat doen aan mijn blog.
  3. Ik plan artikelen vaak 3 weken vooruit.
  4. Ik maak de hele dag foto's en gebruik daar meestal maar 1 van. (10 foto's, 1 gebruiken.)
  5. Ik doe echt mijn best aan mijn blog en heb best wel wat bezoekers.
  6. Ik heb eerder al een blog gehad. Die is nu verwijderd.
  7. Ik doe havo/vwo.
  8. Ik ben een shopaholic! Ik kan niet niks kopen als ik in de Kruidvat loop.
  9. Waar ik echt weer niet tegen kan is mensen die té arrogant zijn.
  10. Ik kijk elke dag Xite. Dit is een muziekprogramma.
  11. Ik ben 50% Nederlands en 50% Egyptisch.
  12. Ik heb een broer.
  13. Ik doe bijna altijd alles op het laatste moment. Ik ben echt niet snel met dingen.
  14. Als ik een laag cijfer haal, voel ik me daar bijna 2 weken schuldig over.
  15. Ik ben bang voor allerlei dingen. Geesten, spoken, onweer, deuren die klapperen, trappen die kraken.
  16. Ik kan niet zonder mijn telefoon.
  17. Op mijn persoonlijke account heb ik bijna 12200 tweets.
  18. Ik ben dol op Milka Confetti chocola.
  19. Ik schrijf vaak dingen voor mijn blog die nooit uitkomen.
  20. Ik heb ongeveer 2 keer per dag andere nagellak op.
Loves,
Like Beauty Fashionista

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡Heeii! Laat een leuke comment achter. Daar word je blij van