zaterdag 22 februari 2014

♡Mijn week #6

♡Hey,
Vandaag heb ik voor jullie weer mijn week. Dit is een artikel waar ik in laat zien wat ik deze week heb gedaan.
Kijk mee!

maandag:
Deze foto nam ik, omdat ik in de lucht een schildpadje zag. Op het tweede wolkje.

Ook kocht ik deze BeautyGids. Dit is een gids met allemaal verzorging en make-up tips.
dinsdag:

Op dinsdag deed ik eigenlijk alleen aan de app virtuagym. Je download het en het spreekt  voor zich.
woensdag:

In de middag ging ik tv kijken in mijn bed. Heerlijk, het gevoel dat je nog maar 2 dagen school hebt. Ik keek naar XITE. Een muziekprogramma met de muziek die in is op dit moment.

En om te vieren dat het bijna weekend was, nam ik alvast een beetje chips.
donderdag:

Op donderdag kocht ik de Blogazine. Dit is een tijdschrift over hoe je moet bloggen, tips van bloggers, aanraders, do's en don'ts en vooral verhalen over bloggers; bijvoorbeeld van Teskuh, Miss Lipgloss, Beautylab.

En ik nam lekkere krokante muesli.
vrijdag: een dag waar te veel foto's van zijn.

Ik vond deze terug.

Combineerde dit lakje met vanalles.

Testte wat dingen uit als eyeliner.

Was hier ook super blij mee.

En dit was mijn nieuwe dagelijkse ontbijt. Een beetje anders: muesli met yoghurt, druiven, jam.

Dit is ook lekker hoor.

En ik bestelde een nieuwe vervanger van mijn dag en nachtcrème.

Wat hebben jullie deze week gedaan?
Loves,
Like Beauty Fashionista


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡Heeii! Laat een leuke comment achter. Daar word je blij van