zaterdag 22 februari 2014

♡Catrice absolute bright palette

♡Hey,
Ik was laatst bij de Kruidvat en heb ook wat dingetjes gekocht. Ik ben erg blij met een oogschaduw palette en ga er vandaag dus voor jullie wat over schrijven!
Kijk mee!
Dit is het palette van Catrice. Het palette kost €4,99. Ik vind het voor de prijs echt een goed product. De kleuren zien er ook heel mooi en glanzig uit. Ik vind het hele mooie kleuren. Ze hebben niet super veel pigment, maar dat ga je zo nog zien. 

Zoals je ziet is die dus echt nieuw. (Aangegeven met het new stickertje). 

Dit zijn de kleuren. Erg glitterig, maar daar houd ik van.

De eerste kleur. Een witte teint, gebruik ik ook als highlighter op mijn wangen, neus en voorhoofd. Dan een beetje een gele kleur, en babyroze, een bordeux, een grijze en een bruinige.

Er zit een mooi kwastje bij. Een spons applicator en een ander kwastje. Ik had verwacht dat deze heel hard en niet fijn zou zijn, maar ik vind hem juist echt fijn. Hij is heel mooi om te blenden of om je oogschaduw mee aan te brengen.

Dit zijn de swatches, zoals je ziet lijken ze allemaal op elkaar.

En dit ook zonder flits, maar wel mooi.

Loves,
Like Beauty Fashionista

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡Heeii! Laat een leuke comment achter. Daar word je blij van