vrijdag 21 februari 2014

♡Ik heb Pfeiffer gehad.

♡Hey,
Ik gaf laatst in een artikel al aan dat ik de laatste tijd heel erg moe ben en dus ben wezen bloedprikken. Ik heb de uitslag gehad een tijdje terug en het ligt best wel gevoelig, dus wou ik er een artikel over schrijven.
Ik ging naar het ziekenhuis om te prikken. Als je mijn blog volgt, heb je dat gelezen. De ziekte van Pfeiffer, misschien komt het je bekend voor, of heb je het zelf (gehad.) Het houd in dat je een tijdje ziek en verkouden bent en daarna extreem moe bent. Ik was super verkouden (ook al is dat niet altijd zo.) en voelde me een tijdje heel ziek. Ik werd daarna moe.

Ik voelde me vanaf kerst al een beetje ziek en ben daarna ook heel erg moe geworden. Het maakt niet uit hoeveel je ook slaapt, je blijft moe. Je moet dan uitrusten. Ik heb dat in een vakantie gedaan.
De uitslag van mijn bloed was dat er nog anti-pfeiffer cellen waren. Ik noem dat de vechtertjes. Deze cellen zijn goed en vechten tegen de Pfeiffer. Ik ben nu nog steeds heel erg moe iedere keer. Dat komt doordat ik ook problemen heb met slapen. Ik ben erg moe en snel uitgeput. Ze zeggen dat het een virus in je mond is, doordat je bijvoorbeeld gaat zoenen. Ik heb dat niet gedaan, maar het kan ook komen doordat je iets verkeerds inademt.

Het kan dat je daarna (na dat je het hebt gehad) nog erg moe bent. Dat hoort erbij. Het kost even tijd, maar het is wel goed om veel uit te rusten. Aangezien ik veel dans, sport en veel traploop op school haha, ben ik al snel moe.

Ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen!
Loves,
Like Beauty Fashionista
♡♡♡♡♡

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡Heeii! Laat een leuke comment achter. Daar word je blij van