zondag 16 februari 2014

♡Kleine Oriflame bestelling

♡Hey,
Ik heb jullie wel al vaker over Oriflame vertelt. Ik heb 2 dingen besteld en ben er super blij mee. Het zijn 2 kleine dingen die ik jullie toch even snel wou laten zien. 
Benieuwd? Kijk dan snel verder!

Als eerste een professional powder brush. Mijn poederkwast was een beetje op en kon echt direct naar de prullenbak. Omdat ik nog geen nieuwe had gebruikte ik mijn oude nog, todat ik deze tegen kwam.

Hij is groot, en de bovenkant rond afgesneden.

Ik vind hem super mooi, maar wel lekker groot. Dan gaat de poeder er tenminste snel op (als ik weer te lui ben om al mijn make-up te doen in de ochtend.)

Dan van de Veryme lijn een cover up concealer. Dit is een zwart staafje met groene details.

Je ziet een heel klein beetje het stickje naar buiten komen, je kunt aan de onderkant van het stickje draaien, en dan komt de concealer stick eruit.

De kleur valt erg licht, maar dat maakt echt niet uit.

Hier heb ik hem aangebracht om mijn donkere kring weg te werken.

Je ziet er bijna niks meer van.
Ik vind deze stick heel fijn en wil er nog een uitgebreide review over schrijven.

Loves,
Like Beauty Fashionista
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡Heeii! Laat een leuke comment achter. Daar word je blij van