zondag 16 februari 2014

♡Primark Glitter Eyeshadow Palette

♡Hey,
Vandaag heb ik voor jullie weer eens een review. Dit keer van een oogschaduw palette van de Primark.
Kijk mee!
Voor de gene die niet weten wat de Primark is, een hele goedkope winkel met kleding, tassen, sierraden, make-up enz.
Dit is het palette. Het is versierd met roze glittertjes.

Zo zie je de kleuren al een beetje licht :).

Dit zijn de kleuren. Ik vind ze echt prachtig!

Reef, dit is een beetje een rode kleur. Hoe de namen zijn opgeschreven is ook al mooi.

Flora. Dit is een groen kleurtje wat je in de zomer veel ziet.

Spear. Een lichtblauwe kleur met witte glitters.
Demure is dan weer een licht roze kleur. Een baby roze kleurtje.
Pyramid. Ja, de kleur van een piramide. Ik ben zelf bij piramides geweest en het lijkt wel ja! Dit is mijn favoriete kleur, omdat deze nude is. 

Sunbeam. Het is net een goude kleur. Ik vind deze niet fijn, want hij heeft zóó veel fallout.
Bright eyes gebruik ik als kleurtje voor onder mijn wenkbrauwbot. Ik vind dit een mooie kleur.

Graphite is een grijze kleur. Deze is mooi in de greece.
Hustle is een zwarte kleur met glitters. Ik vind hem mooi, maar deze heeft opnieuw wel weer een beetje fallout.
Night sky en hustle zijn volgensmij hetzelfde, maar ik heb niet hele goede ogen.
deze foto is genomen met flits. Zoals je ziet is bright eyes een echte overheersende kleur. De twee laatste zijn toch hetzelfde?

Zonder flits.

Loves,
Like Beauty Fashionista








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡Heeii! Laat een leuke comment achter. Daar word je blij van