maandag 24 februari 2014

♡Dagje mee - zondag #3

♡Hey,
Ik neem jullie alweer een dagje mee, omdat ik op de planning super veel van de make-up artikelen heb ingepland. Ben je benieuwd?
Kijk dan mee!

Het eerste wat ik doe als ik wakker ben, is mijn gezicht insmeren met deze Oriflame Moisturising Day Cream. Dit is een hele lekkere peach geur. Ik postte deze foto ook al op Instagram.

Ik zet meteen mijn computer aan en ga achter mijn blog werken, of blogs lezen. Zo kijk ik ook naam mijn mail, beantwoord ik mailtjes en kijk ik snel even op Youtube.

Ook check ik Twitter.

En Youtube zei ik net al. Maar als je op zoek bent naar een leuke jongen die super grappig is moet je je op Youtube even abonneren op TheKelvlog.

Dan werk ik aan mijn planning.

Dan stap ik lekker in de douche. Ik gebruik hier de brunette shampoo van John Frieda en de douchegel van Oriflame. Ook als ik heb gedoucht breng ik een bodylotion aan. Ik gebruik er een van de Kruidvat.

Ik lak mijn nagels.

Wow! Dit kon allemaal in de prullenbak, omdat het niet meer goed was, of op.

Ik maakte deze foto terwijl ik aan het bloggen was. Je kon hem op mijn Instagram ook zien, alleen dan bewerkt.

Ik at koekjes. Jullie zien geen foto van mijn ontbijt of lunch, omdat ik er iedere keer achter kom dat ik een foto moet maken ná het eten.

In de avond at ik een pizza lorenza.

Ik keek nog wat tv en zat een beetje met de social media, mijn blog en de mail.

Toen ging het lichtje uit en ging ik lekker slapen.

Loves,
Like Beauty Fashionista
♡♡♡♡♡

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

♡Heeii! Laat een leuke comment achter. Daar word je blij van